Întrebări frecvente

1. Logare și administrare cont

Nu-mi pot accesa contul. Cum procedez?

Asigură-te că adresa de e-mail și parola sunt corecte. Dacă nu observi nicio problemă în legătură cu acestea, trimite un e-mail la adresa office@studentpath.ro!

Cum pot recupera parola uitată?

Accesează pagina de logare https://studentpath.ro/login/.

Selectează opțiunea Parolă uitată?

În fereastra deschisă, introdu username-ul/adresa de e-mail asociat(ă) contului tău și apasă butonul de Obține parolă nouă.

Vei primi un e-mail în care vei fi anunțat cu privire la pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a schimba parola.

Ce înseamnă alertele de locuri de muncă potrivite?

După activarea opțiunii, ești anunțat pe e-mail când un nou loc de muncă a fost adăugat în domeniul tău de activitate.

Cum pot activa/dezactiva alertele de locuri de muncă?

Accesează panoul de control.

Din opțiunile afișate, alege Setări.

Setează preferințele cu privire la primirea alertelor de locuri noi de muncă, prin intermediul butonului evidențiat mai jos.

Ce înseamnă locuri de muncă favorite?

Dacă găsești un loc de muncă la care ți-ai dori să aplici, însă din diverse motive (aștepți răspuns de la o companie cu care ai avut interviu, nu ți-ai încărcat CV-ul, nu deții încă abilitățile sau competențele necesare), poți salva locul de muncă drept favorit, pentru a-l avea la îndemână în momentul în care decizi să aplici.

Unde pot accesa locurile de muncă la care am aplicat?

Click pe butonul care conține numele tău, iar din meniul afișat, alege Joburi la care ai aplicat.

2. Completare cont

Mi-am completat profilul în proporție de 60%. De ce nu pot aplica?

Dacă ai completat profilul în proporție 60% și ai răspuns la întrebările care îți testează nivelul abilităților, contul tău va intra automat în procesul de verificare.

Vei fi anunțat prin e-mail dacă profilul tău este aprobat sau nu.

  • În cazul unui răspuns pozitiv, vei fi redirecționat spre locurile de muncă la care poți aplica.
  • În cazul unui răspuns negativ, vei primi recomandări de cursuri gratuite, pe care le poți urma în cadrul platformei StudentPath, pentru a-ți dezvolta abilitățile și competențele în domeniul ales. După finalizarea cursurilor recomandate, profilul va fi aprobat și poți începe căutarea și aplicarea la locuri de muncă.

Pot aplica dacă mi-am completat profilul, însă nu am încărcat un CV?

Încărcarea CV-ului nu este obligatorie.

În cazul în care ți-ai completat profilul și acesta a fost aprobat, poți începe să aplici la locurile de muncă listate fără CV.

Care sunt secțiunile care trebuie completate pentru a putea aplica?

Lista cu informațiile care trebuie completate poate fi accesată în panoul de control, dând click pe butonul Completează profilul.

Toate aceste informații se găsesc în secțiunile Date de contact și Profil.

3. Aplicare la locuri de muncă

Cum aplic la un loc de muncă?

Accesează locul de muncă dorit, iar după afișarea paginii destinate avcestuia, apasă butonul Aplică acum.

Dacă aplic la un loc de muncă, angajatorul poate accesa atât profilul, cât și CV-ul?

În momentul aplicării, atât profilul, cât și CV-ul vor putea fi vizualizate de către anagajator.

Am fost anunțat că am fost selectat pentru un interviu. Care sunt următorii pași?

După primirea notificării în panoul de control, vei fi contactat de către angajator prin e-mail sau la telefon pentru a stabili toate detaliile cu privire la acesta.

1. Logare și administrare cont

Nu-mi pot accesa contul. Cum procedez?

Asigură-te că adresa de e-mail și parola sunt corecte. Dacă nu observi nicio problemă în legătură cu acestea, trimite un e-mail la adresa office@studentpath.ro!

Cum pot recupera parola uitată?

Accesează pagina de logare https://studentpath.ro/login/.

Selectează opțiunea Parolă uitată?

În fereastra deschisă, introdu username-ul/adresa de e-mail asociat(ă) contului tău și apasă butonul de Obține parolă nouă.

Vei primi un e-mail în care vei fi anunțat cu privire la pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a schimba parola.

Care este dimensiunea potrivită pentru logo-ul companiei?

Sigla companiei poate fi încărcată în panoul de control, iar dimensiunea recomandată este 132 x 132px.

2. Anunțuri locuri de muncă

Cum pot lista un loc de muncă?

Click pe butonul care conține numele tău, iar din meniul afișat, alege opțiunea Listează un job nou.

În fereastra deschisă, urmează cei 3 pași afișați:

  1. completarea detaliilor cu privire la locul de muncă
  2. alegerea unui abonament (Starter, Premium, Elite)
  3. confirmarea locului de muncă prin finalizarea plății abonamentului ales la pasul anterior

După urmarea pașilor de mai sus, locul de muncă va fi verificat și aprobat de către administratorul platformei.

Vei fi informat pe e-mail cu privire la aprobarea acestuia și-l vei putea vizualiza în secțiunea Setări joburi listate.

Ce înseamnă statusul în așteptare?

Statusul în așteptare înseamnă că locul de muncă va trece printr-un proces de verificare înainte de a fi aprobat de către administratorului platformei.

Vei fi informat pe e-mail cu privire la aprobarea acestuia și-l vei putea vizualiza în secțiunea Setări joburi listate.

În fereastra deschisă, statusul locului de muncă listat este Aprobat. În cazul unui status diferit, trimite un e-mail la adresa office@studentpath.ro!

Cum pot edita un anunț?

Click pe butonul care conține numele tău, iar din meniul afișat, alege opțiunea Setări joburi listate.

Din lista afișată, selectează locul de muncă pe care dorești să-l editezi, apoi apasă butonul evidențiat mai jos:

Adaugă modificările dorite, iar apoi apasă butonul Salvează modificări.

Cum pot șterge un anunț?

Click pe butonul care conține numele tău, iar din meniul afișat, alege opțiunea Setări joburi listate.

Din lista afișată, selectează locul de muncă pe care dorești să-l ștergi, apoi apasă butonul evidențiat mai jos:

Cum pot actualiza un anunț?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

3. Candidați

Ce înseamnă candidat (aici o să punem denumirile badge-urilor)?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Ce înseamnă verificarea și aprobarea candidaților?

Candidații completează câteva secțiuni obligatorii, precum competențe, abilități, experiență sau educație. După completarea profilului în proporție de minim 60%, candidații sunt verificați și doar cei care sunt într-adevăr pregătiți vor fi aprobați.

Cei care nu dețin competențele sau abilitățile necesare pentru a aplica la un loc de muncă, vor primi pe e-mail recomandări de materiale gratuite, iar după parcurgerea acestora, candidații vor fi verificați din nou și aprobați daca se observă un progres.

Ce înseamnă InstaMatch?

InstaMatch se referă la recomandări primite de către angajatori în care sunt incluși acei studenți care corespund cerințelor locului de muncă listat de companie.

Unde pot accesa lista candidaților care au aplicat la un loc de muncă?

Click pe butonul care conține numele tău, iar din meniul afișat, alege opțiunea Candidați care au aplicat.

 

 

Cum pot respinge un candidat care a aplicat?

Dacă ai identificat un candidat a cărei descriere nu corespunde cerințelor tale, apasă butonul Acțiuni și alege opțiunea Respinge din lista afișată.

Cum pot descărca CV-ul unui candidat?

Înainte de a descărca CV-ul unui candidat, acesta trebuie selectat ca favorit.

Descărcarea CV-ului poate fi realizată în 2 modalități:

1. Apasă butonul Acțiuni și alege opțiunea Descarcă CV.

2. Vizualizează profilul candidatului și apasă Descarcă CV.

De ce nu pot descărca CV-ul unui candidat?

Înainte de a descărca CV-ul unui candidat, acestra trebuie adăugat la candidați favoriți.

Dacă întâmpini probleme la descărcarea CV-ului după selectarea candidatului ca favorit, trimite un e-mail la adresa office@studentpath.ro!

Ce înseamnă candidat selectat pentru interviu?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

4. Abonamente

Cum pot cumpăra un abonament?

După adăugarea tuturor detaliilor cu privire la locul de muncă listat, vei fi redirecționat către alegerea unuia dintre cele 3 abonamente disponibile:

Ce se întâmpla cu anunțurile neconsumate?

După 30 de zile de la achiziționarea unui abonament, toate beneficiile neconsumate vor fi șterse din cont, acestea nefiind raportate pentru lunile următoare.

Cum pot afla toate detaliile cu privire la abonamentul activ (data expirării, anunțuri rămase)?

Click pe butonul care conține numele tău, iar din meniul afișat, alege opțiunea Abonamente.

În fereastra deschisă, vei putea vizualiza abonamentul activ. Pentru a verifica mai multe detalii cu privire la acesta, apasă butonul de mai jos:

Cum pot descărca facturile?

Facturile pot fi descărcate în 2 modalități:

  1. Din e-mailurile care confirmă cumpărarea și realizarea plății unui abonament
  2. Pe platformă, dând click pe butonul care conține numele tău. Din meniul afișat, alege opțiunea Facturi.

Alege factura pe care dorești să o descarci.

Întrebări frecvente

1. Logare și administrare cont

Nu-mi pot accesa contul. Cum procedez?

Asigură-te că adresa de e-mail și parola sunt corecte. Dacă nu observi nicio problemă în legătură cu acestea, trimite un e-mail la adresa office@studentpath.ro!

Cum pot recupera parola uitată?

Accesează pagina de logare https://studentpath.ro/login/.

Selectează opțiunea Parolă uitată?

În fereastra deschisă, introdu username-ul/adresa de e-mail asociat(ă) contului tău și apasă butonul de Obține parolă nouă.

Vei primi un e-mail în care vei fi anunțat cu privire la pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a schimba parola.

Ce înseamnă alertele de locuri de muncă potrivite?

După activarea opțiunii, ești anunțat pe e-mail când un nou loc de muncă a fost adăugat în domeniul tău de activitate.

Cum pot activa/dezactiva alertele de locuri de muncă?

Accesează panoul de control.

Din opțiunile afișate, alege Setări.

Setează preferințele cu privire la primirea alertelor de locuri noi de muncă, prin intermediul butonului evidențiat mai jos.

Ce înseamnă locuri de muncă favorite?

Dacă găsești un loc de muncă la care ți-ai dori să aplici, însă din diverse motive (aștepți răspuns de la o companie cu care ai avut interviu, nu ți-ai încărcat CV-ul, nu deții încă abilitățile sau competențele necesare), poți salva locul de muncă drept favorit, pentru a-l avea la îndemână în momentul în care decizi să aplici.

Unde pot accesa locurile de muncă la care am aplicat?

Click pe butonul care conține numele tău, iar din meniul afișat, alege Joburi la care ai aplicat.

2. Completare cont

Mi-am completat profilul în proporție de 60%. De ce nu pot aplica?

Dacă ai completat profilul în proporție 60% și ai răspuns la întrebările care îți testează nivelul abilităților, contul tău va intra automat în procesul de verificare.

Vei fi anunțat prin e-mail dacă profilul tău este aprobat sau nu.

  • În cazul unui răspuns pozitiv, vei fi redirecționat spre locurile de muncă la care poți aplica.
  • În cazul unui răspuns negativ, vei primi recomandări de cursuri gratuite, pe care le poți urma în cadrul platformei StudentPath, pentru a-ți dezvolta abilitățile și competențele în domeniul ales. După finalizarea cursurilor recomandate, profilul va fi aprobat și poți începe căutarea și aplicarea la locuri de muncă.

Pot aplica dacă mi-am completat profilul, însă nu am încărcat un CV?

Încărcarea CV-ului nu este obligatorie.

În cazul în care ți-ai completat profilul și acesta a fost aprobat, poți începe să aplici la locurile de muncă listate fără CV.

Care sunt secțiunile care trebuie completate pentru a putea aplica?

Lista cu informațiile care trebuie completate poate fi accesată în panoul de control, dând click pe butonul Completează profilul.

Toate aceste informații se găsesc în secțiunile Date de contact și Profil.

3. Aplicare la locuri de muncă

Cum aplic la un loc de muncă?

Accesează locul de muncă dorit, iar după afișarea paginii destinate avcestuia, apasă butonul Aplică acum.

Dacă aplic la un loc de muncă, angajatorul poate accesa atât profilul, cât și CV-ul?

În momentul aplicării, atât profilul, cât și CV-ul vor putea fi vizualizate de către anagajator.

Am fost anunțat că am fost selectat pentru un interviu. Care sunt următorii pași?

După primirea notificării în panoul de control, vei fi contactat de către angajator prin e-mail sau la telefon pentru a stabili toate detaliile cu privire la acesta.

1. Logare și administrare cont

Nu-mi pot accesa contul. Cum procedez?

Asigură-te că adresa de e-mail și parola sunt corecte. Dacă nu observi nicio problemă în legătură cu acestea, trimite un e-mail la adresa office@studentpath.ro!

Cum pot recupera parola uitată?

Accesează pagina de logare https://studentpath.ro/login/.

Selectează opțiunea Parolă uitată?

În fereastra deschisă, introdu username-ul/adresa de e-mail asociat(ă) contului tău și apasă butonul de Obține parolă nouă.

Vei primi un e-mail în care vei fi anunțat cu privire la pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a schimba parola.

Care este dimensiunea potrivită pentru logo-ul companiei?

Sigla companiei poate fi încărcată în panoul de control, iar dimensiunea recomandată este 132 x 132px.

2. Anunțuri locuri de muncă

Cum pot lista un loc de muncă?

Click pe butonul care conține numele tău, iar din meniul afișat, alege opțiunea Listează un job nou.

În fereastra deschisă, urmează cei 3 pași afișați:

  1. completarea detaliilor cu privire la locul de muncă
  2. alegerea unui abonament (Starter, Premium, Elite)
  3. confirmarea locului de muncă prin finalizarea plății abonamentului ales la pasul anterior

După urmarea pașilor de mai sus, locul de muncă va fi verificat și aprobat de către administratorul platformei.

Vei fi informat pe e-mail cu privire la aprobarea acestuia și-l vei putea vizualiza în secțiunea Setări joburi listate.

Ce înseamnă statusul în așteptare?

Statusul în așteptare înseamnă că locul de muncă va trece printr-un proces de verificare înainte de a fi aprobat de către administratorului platformei.

Vei fi informat pe e-mail cu privire la aprobarea acestuia și-l vei putea vizualiza în secțiunea Setări joburi listate.

În fereastra deschisă, statusul locului de muncă listat este Aprobat. În cazul unui status diferit, trimite un e-mail la adresa office@studentpath.ro!

Cum pot edita un anunț?

Click pe butonul care conține numele tău, iar din meniul afișat, alege opțiunea Setări joburi listate.

Din lista afișată, selectează locul de muncă pe care dorești să-l editezi, apoi apasă butonul evidențiat mai jos:

Adaugă modificările dorite, iar apoi apasă butonul Salvează modificări.

Cum pot șterge un anunț?

Click pe butonul care conține numele tău, iar din meniul afișat, alege opțiunea Setări joburi listate.

Din lista afișată, selectează locul de muncă pe care dorești să-l ștergi, apoi apasă butonul evidențiat mai jos:

Cum pot actualiza un anunț?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

3. Candidați

Ce înseamnă candidat (aici o să punem denumirile badge-urilor)?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Ce înseamnă verificarea și aprobarea candidaților?

Candidații completează câteva secțiuni obligatorii, precum competențe, abilități, experiență sau educație. După completarea profilului în proporție de minim 60%, candidații sunt verificați și doar cei care sunt într-adevăr pregătiți vor fi aprobați.

Cei care nu dețin competențele sau abilitățile necesare pentru a aplica la un loc de muncă, vor primi pe e-mail recomandări de materiale gratuite, iar după parcurgerea acestora, candidații vor fi verificați din nou și aprobați daca se observă un progres.

Ce înseamnă InstaMatch?

InstaMatch se referă la recomandări primite de către angajatori în care sunt incluși acei studenți care corespund cerințelor locului de muncă listat de companie.

Unde pot accesa lista candidaților care au aplicat la un loc de muncă?

Click pe butonul care conține numele tău, iar din meniul afișat, alege opțiunea Candidați care au aplicat.

 

 

Cum pot respinge un candidat care a aplicat?

Dacă ai identificat un candidat a cărei descriere nu corespunde cerințelor tale, apasă butonul Acțiuni și alege opțiunea Respinge din lista afișată.

Cum pot descărca CV-ul unui candidat?

Înainte de a descărca CV-ul unui candidat, acesta trebuie selectat ca favorit.

Descărcarea CV-ului poate fi realizată în 2 modalități:

1. Apasă butonul Acțiuni și alege opțiunea Descarcă CV.

2. Vizualizează profilul candidatului și apasă Descarcă CV.

De ce nu pot descărca CV-ul unui candidat?

Înainte de a descărca CV-ul unui candidat, acestra trebuie adăugat la candidați favoriți.

Dacă întâmpini probleme la descărcarea CV-ului după selectarea candidatului ca favorit, trimite un e-mail la adresa office@studentpath.ro!

Ce înseamnă candidat selectat pentru interviu?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

4. Abonamente

Cum pot cumpăra un abonament?

După adăugarea tuturor detaliilor cu privire la locul de muncă listat, vei fi redirecționat către alegerea unuia dintre cele 3 abonamente disponibile:

Ce se întâmpla cu anunțurile neconsumate?

După 30 de zile de la achiziționarea unui abonament, toate beneficiile neconsumate vor fi șterse din cont, acestea nefiind raportate pentru lunile următoare.

Cum pot afla toate detaliile cu privire la abonamentul activ (data expirării, anunțuri rămase)?

Click pe butonul care conține numele tău, iar din meniul afișat, alege opțiunea Abonamente.

În fereastra deschisă, vei putea vizualiza abonamentul activ. Pentru a verifica mai multe detalii cu privire la acesta, apasă butonul de mai jos:

Cum pot descărca facturile?

Facturile pot fi descărcate în 2 modalități:

  1. Din e-mailurile care confirmă cumpărarea și realizarea plății unui abonament
  2. Pe platformă, dând click pe butonul care conține numele tău. Din meniul afișat, alege opțiunea Facturi.

Alege factura pe care dorești să o descarci.